بازاريابي بين المللي کشمش صادراتي
بازاريابي بين المللي کشمش صادراتي بازاريابي کشمش صادراتي بر روي جامعه هدفي متشکل از خرده فروشي هاي کوچک و فروشگاه هاي زنجيره اي کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه در سراسر جهان متمرکز شده است. بسياري از شرکت هاي توليدي در سراسر جهان استراتژي بازاريابي خود را بر روي بازاريابي ديجيتال متمرکز کرده اند . هر ساله فروش انلاين نسبت به فروش سنتي 15 درصد رشد را نشان مي دهد.اين رقم نشان مي دهد بسياري از صاحبان کسب و کار ها به فکر استفاده از ظرفيت هاي بازاريابي ديجيتالي هستند. براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به مقاله اثر بازاريابي ديجيتال در صادرات مراجعه کنيد. شما مي توانيد با استفاده از خدمات ماهان همزمان از بازارايابي ديجيتال و سنتي براي بازارايابي و فروش محصول خود استفاده کنيد .
درباره این سایت